ازدواج - گل نرگس

بررسی مسائل ازدواج - مشکلات ازدواج - آمار طلاق - مدیر فرزانه شکاری

ازدواج - گل نرگس

بررسی مسائل ازدواج - مشکلات ازدواج - آمار طلاق - مدیر فرزانه شکاری

شروعی دوباره


وَ مِن آیاتهِ اَن خَلَقَ لَکم من انفسکم ازواجاٌ لتسکنو الیها و جعل بینکم موده و رحمه ان فی ذالک لایات لقوم یتفکرون: واز نشانه های الهی آن است که خلق کرد برای شما از خودتان زوج هایی تا با آن ها به آرامش خاطر برسید و قرار داد بین شما مودت و رحمت را همانا در این آیات نشانه هایی است برای کسانی که اهل تفکراند. "آیه ۲١ سوره روم"

ازدواج شروعی دوباره است؛ شروع یک زندگی جدید و تجربه هایی که هرگز آن ها را ناندوخته ایم. ازدواج یعنی گذشتن از خود و قدم گذاشتن در مسیری که شادی ها و احساسات زیبایی دارد و در کنار آن مشکلات و مسائل تازه ای نیز بروز می کند. در زندگی مشترک یک زوج، آموخته های گذشته خیلی به آن ها کمک می نماید؛ مانند دختری که در دوران کودکی با عروسک هایش بازی می نماید و در خیال خود مادر می شود و برایشان غذا می پزد و یا با آن ها سخن می گوید که این تجربه ی خوبی برای آینده است. کمی بزرگتر که شد به مدرسه می رود تا تمام دغدغه اش درس خواندن باشد و امتحان و در این میان از نصایح و پندهای پدر و مادرش سود می جوید. در هر حال او باید روزی ازدواج کند و در این راه انتخاب همسر از مهم ترین و بزرگ ترین تصمیمات زندگی اوست. او باید بتواند در زندگی اول همسر خوبی باشد و بعد مادری دل سوز و مهربان. در این راه درایت و از خود گذشتگی رمز موفقیت اوست که البته همین ویژگی در تمام خانواده های ایرانی یافت می شود. آن دختر کوچک وقتی که بزرگ تر شد و ازدواج کرد سخنان مادرش را به یاد می آورد ولی با این وجود زندگی را خیلی پیچیده تر از آن می یابد و تمام تلاشش را می کند تا او نیز در این راه موفق باشد؛ اکنون می داند که این آموزه های مفید را باید به فرزندش نیز منتقل نماید.


نظرات 1 + ارسال نظر
گره فنی مهندسی پرند سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 17:25 http://pnetwork.ir

سلام
گروه فنی مهندسی پرند درنظرداردبرای دارندگان وبلاگ درهرزمینه ای (تجاری ، شرکتی ، فروشگاهی ، سازمانی ، ورزشی ، خبری ، پزشکی ،دانشگاهی ، و...) با50هزارتومان بهترین سایت داینامیک باپشتیبانی 24 ساعته برای شما طراحی کند وحتی درصورت عدم رضایت مبلغ به شما پس داده می شود.درحالی که سایرشرکت هابرای یک سایت شخصی ساده واستاتیک وبدون مدیریت هزینه های چندبرابرمعادل 350 هزارتومان ازشما دریافت می کنند.
راهکاردوم گروه پرند اینه که با 15000 تومان همان وبلاگ خود راتبدیل به سایت نمایید باپشتیبانی 24 ساعته.
فوایدومزایای سایت:
ثبت رتیه الکسا
جهانی شدن نام سایت شما دراینترنت
کسب وکاراینترنتی
و...
منتظرایمیلتونیم.
دوستدارشما
گروه فنی مهندسی فناوری اطلاعات پرند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.