ازدواج - گل نرگس

بررسی مسائل ازدواج - مشکلات ازدواج - آمار طلاق - مدیر فرزانه شکاری

ازدواج - گل نرگس

بررسی مسائل ازدواج - مشکلات ازدواج - آمار طلاق - مدیر فرزانه شکاری

کمک به جوانان


فریبا و علی در حدود دو ماه است که با یک دیگر ازدواج کردند و قرار است تا چهار ماه دیگر نیز با هم عروسی کنند. درعین حال هر دوی آن ها خیلی مضطرب و نگران هستند و اصلاً نمی توانند از دوران نامزدی خود لذت ببرند چرا که فریبا دغدغه ی خرید جهزیه و تامین پول مورد نیاز خود را دارد و علی نیز فکر و ذکرش فراهم کردن مبلغی است که با آن بتواند یک مراسم عروسی مختصر و آبرومند را برگزار کند و بعد از آن نیز یک خانه اجاره ای دست و پا نماید. جدای از این مشکلات هر دو خانواده عروس و داماد نه تنها تا کنون کمک قابل توجه به این دو زوج جوان نکرده اند بلکه با سخت گیری های بی جا و بی مورد خویش باعث تشویش ذهن آن دو و سخت تر شدن شرایط شان می گردند. حالا معلوم نیست که بعد از حل و فصل این همه مشکل و با پشت سر گذاشتن این مسائل سخت آیا آرامش قابل قبولی برای این دو جوان فراهم می آید یا نه ...!؟ آن چه مسلم است تمامی خانواده ها برای حل و فصل مشکلات جوانان خود مسئولند و وظیفه دارند که با درایت و دور اندیشی خویش آنان را راه نمایی کنند. مثلاً با چشم و هم چشمی نکردن و تغییر بعضی از رسم و رسومات غلط و یا با آسان گرفتن شرایط یک زندگی خوب می توانند، علاوه بر کمک به زوج های جوان از نظر اخلاقی نیز الگوی آنها قرار گیرند و از ایجاد مشکلات جدید، برای ایشان مانع شوند. به قول یکی از میهمانان برنامه آفتاب شرقی: اگر پسری هست که دیانت و غیرت و اخلاق دارد ولی از مال دنیا بی بهره است، هیچ اشکالی ندارد که پدر و مادرعروس در صورت تمکن مالی، سرمایه اندکی برایش فراهم کنند تا بتواند در کنار دخترشان برای شروع یک زندگی خوب اقدام کند و بخاطر نداشتن توان مالی به گناه آلوده نشوند.


نظرات 3 + ارسال نظر
alireza سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 19:16 http://sad2.tk

سلام من ادرس لینگ سایت خودمو ندیدم من مشارو لینگ کردم شما هم لینگ کردین بهم خبر بدین هر چه زود تر ممنون از شما

علیرضا پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 21:50 http://sad2.loxblog.com

سلام ممنون که میایت نظر باسه وبلاگم میزارین ولی من دیگه به وبلاگ قدیمیم سر نمیزنم این وبلاگ جدید منه اگه خواستین بیاین اینجا ممنون

کوثر جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 00:55 http://sarbazegomnamemahdi.loxblog.com

سلام من امروز با شما و وبتون از طریق بانوی اردیبهشت آشنا شدم وب جالبی دارید دوست داشتید بمن هم سر بزنید و مارو لینک کنید تا بیشتر بهم سربزنیم من شمارو لینک میکنم موفق باشید منتظرتان هستم
http://sarbazegomnamemahdi.loxblog.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.