ازدواج - گل نرگس

بررسی مسائل ازدواج - مشکلات ازدواج - آمار طلاق - مدیر فرزانه شکاری

ازدواج - گل نرگس

بررسی مسائل ازدواج - مشکلات ازدواج - آمار طلاق - مدیر فرزانه شکاری

شریک زندگیم!


مدتی است که زمین گیر شده ام چون جاذبه ی نگاهت نمی گذارد تا بلند شوم.

کاش زندگی شعری ساده بود و من هر روز برای چشمانت قافیه می ساختم.

دیگر نمی توانم از تو بنویسم، از وقتی دیدم انگشت به دهان مانده ای.

چشمانت حرف ندارند، دی شب از آن ها کلی حرف کشیدم!

امشب را در خیال من سپری کن، من خیالم آسوده است!

چشمانم را روی هم می گذارم تا بهتر ببینمت.

برای دیدنت همیشه رو به راهم.

دوستت دارم ...


نظرات 5 + ارسال نظر
علی یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 18:49 http://ploton.blogsky.com

خوشبخت و خوشحال باشید درتمام مراحل زندگی

علی جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 17:41 http://ali-king-satan.rozblog.com

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺮﺍ ﻫﻤﺪﻡ ﻏﻢ ﻭ ﻏﺼﻪ ﮐﺮﺩ

ﻣﺮﺍ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﯼ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﺑﻮﺳﻪ ﮐﺮﺩ

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺧﺎﻃﺮﻩ شد

ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺳﻪ ﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﺪ

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﺶ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺖ

ﻫﺮ ﺷﺒﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻓﺮﺩﺍ ﮔﺬﺍﺷﺖ

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻏﺮﺑﺖ ﺁﺷﻨﺎ ﮐﺮﺩ

ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﻣﺎﻧﺪﻩ ‌ ﺍﻡ ﻭ ﻋﺸﻖ ﻭ ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ

مهتاب جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 10:36

من یکی از اونهایی هستم که کارم بعد یه آشنایی به ازدواج کشیده شد اما بگم آب خوش از گلوم پایین نمیره میدونید چرا ؟چون هر زنگی بهش میخوره و هر اس ام اسی که براش میاد وهر وقت تو اینترنت دلم میلرزه و بهش اعتماد ندارم از کجا معلوم همانطوری که با من رابطه برقرار کرد با کس دیگه ای نکنه ؟ اون هم تازه گیها این حس منو فهمیده ولی بجای آرامش دادن به من مخصوصا کاری میکنه که دلم بلرزه اینو میگم از رو دلسوزی برای شما امیدوارم واقعا روی این مساله خوب فکر کنید آشناییها چه تبدیل به ازدواج بشه چه نشه هر دوش موجب اضطرابه

شب گرد تنها شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 11:34

جملات عاشقانه وتوپی بود اما وقتی پول ندارم برا ازدواج این جملات زهرمارم میشه.ولی از وبتون مچکر...................

مهسا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 23:41

می خواستم بدونم چرا مطلب جدید نمی زارین

سلام دوست عزیز از سر زدن به وبلاگم متشکرم. به زودی مطالب جدید تری کار خواهد شد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.